Online formandsmøde afholdt 3. februar
Bestyrelsen i Floorball Danmark afholdt tirsdag den 3. februar formandsmøde, det første af slagsen.
Disse møder, hvor alle klubbers formænd/forpersoner (alternativt næstformænd) inviteres til at deltage, er et nyt initiativ for at skabe en mere åben og løbende dialog mellem klubber og forbund. Møderne erstatter de økonomimøder, som blev afholdt i 2025. Målet er at orientere om den aktuelle udvikling i forbundet og give et indblik i økonomien og den strategiske retning.
Formand Jesper Malm gav en status på en række områder og blev suppleret af økonomiansvarlig i bestyrelsen Jens Lausten om økonomien, som bl.a. kunne løfte sløret for at Floorball Danmark kommer ud med et flot overskud i 2025 efter flere år med underskud. Der er dog stadig lang vej mod at blive gældsfri.
Mødet blev afsluttet med åben debat, hvor flere klubber kom med input og spørgsmål.
40 klubber deltog på formandsmødet.
Præsentation fra mødet kan ses her

