Kommunikation mellem sekretariat og klubberne
For at sikre en stabil drift af Floorball Danmarks kerneopgave – turneringen – vil der fremover blive indført ændringer, der skal skabe arbejdsro for sekretariatet.
Sekretariatet oplever i dag en stor mængde henvendelser fra spillere, trænere, ledere og forældre, hvilket udfordrer arbejdsflowet.
Nye retningslinjer for kommunikation
- I Kluboffice kan man vælge en turneringsansvarlig og en formand. (Det er klubbens ansvar at opdatere det)
- Kun de to personer må kontakte sekretariatet.
- Henvendelser fra andre end turneringsansvarlig eller formand vil blive henvist tilbage til klubben for videre behandling.
Floorball Danmark håber på forståelse for denne ændring, der allerede fungerer i mange andre forbund. Det skal sikre, at vi kan håndtere kommunikationen effektivt og fokusere på vores kerneopgaver.
På vegne af Floorball Danmark
Steen Houman og Christian Wix