Kommunikation mellem sekretariat og klubberne

For at sikre en stabil drift af Floorball Danmarks kerneopgave – turneringen – vil der fremover blive indført ændringer, der skal skabe arbejdsro for sekretariatet.

Sekretariatet oplever i dag en stor mængde henvendelser fra spillere, trænere, ledere og forældre, hvilket udfordrer arbejdsflowet.

Nye retningslinjer for kommunikation

  1. I Kluboffice kan man vælge en turneringsansvarlig og en formand. (Det er klubbens ansvar at opdatere det)
  2. Kun de to personer må kontakte sekretariatet.
  3. Henvendelser fra andre end turneringsansvarlig eller formand vil blive henvist tilbage til klubben for videre behandling.

Floorball Danmark håber på forståelse for denne ændring, der allerede fungerer i mange andre forbund. Det skal sikre, at vi kan håndtere kommunikationen effektivt og fokusere på vores kerneopgaver.

På vegne af Floorball Danmark

Steen Houman og Christian Wix