Særlig klubforhold ved afvikling af kampe

Rødovre Floorball Club Det er ikke muligt at benytte omklædningsrum/baderum grundet restriktioner fra kommunen. Det betyder at udehold/hjemmehold ikke kan bruge dem til omklædning/bad og taktik møde.

Pga COVID-19 tallene er stigende I Københavns området og omegns kommunerne, vælger Rødovre Floorball Club at spille alle deres hjemme kampe uden tilskuer, indtil der kommer styr på COVID-19 og de høje tal.

Dette tiltag gælder derfor nu både for Rødovrehallen og Stadionhallen.

Derudover er følgende af stor vigtighed:

I SKAL KOMME OMKLÆDT, OG GÅ I BAD DERHJEMME EFTER KAMP !

Strandby Tornados Det er muligt at benytte omklædningsrum og baderum, dog i et yderst begrænset omfang, og vi opfordre derfor spillere og dommere til at møde omklædte.
Restriktioner skal også følges ved taktikmøde.

Udehold medbringer selv overtrækstrøjer.

Der er begrænset adgang for publikum (80 personer). Publikum skal være siddende, og fordele sig på bænke og ”tribuner”, således der tages hensyn og holdes afstand.
Pladserne fordeles efter først til mølle.

Vanløse Floorball Club

– Maksimalt 50 aktive personer i hallen. Heraf ingen tilskuere.

– Hold der har spillet kamp skal straks efter kamp forlade hallen ved at gå til omklædnings-gangen – hvor der lige kan byttes sko og tages overtøj på inden man forlader hallen via en branddør

– Der er ikke adgang til omklædningsrum

– Hold der skal spille kamp skal vente udenfor til holdene inden har forladt banen – holdene lukkes ind af sidedøren (ud mod skolegården) og har ikke adgang til omklædning – holdene skal gå direkte til deres spillerbænk

GreveFloorball Club Omklædningsrummene kan ikke anvendes og er aflåste

Toiletter findes ved hovedindgangen, øvrige er aflåste/ skal ikke anvendes

Tilskuere skal holde afstand efter gældende regler. Det betyder at der er meget få pladser i vores lille hal og vi anbefaler derfor, at tilskuerne bliver i cafe-området inden nedgang til hallen

Vandflaskerne skal fyldes hjemmefra – både ude og hjemmehold
(Hvis der skal fyldes vand kan der blive givet adgang for en person og der skal sprittes af før og efter i køkkenet)

Derudover henviser vi til de almindelige forholdsregler – er du syg, så bliv hjemme, host og nys i ærmet m.m.

Siddepladser og andre kontaktflader skal sprittes af mellem kampene – vi håber på hjælp og forståelse, så kampene kan blive afviklet til tiden

Download af Sundhedsministeriet Smittestop App kan overvejes, så vi sikrer hurtig smittesporing

HG/Næstved Dragons HG/Næstved Dragons følger selvfølgelig de retningslinjer Floorball Danmark har udstedet for afvikling af kampe. Derudover er der lokale forhold, som spiller ind – disse har vi beskrevet herunder:
Ankomst til hallen
Vær opmærksom på at der kan være regler for ankomsttidspunkt til hallen, pga. andre arrangementer samme sted. Hvis der er særlige regler om ankomsttidspunkt, melder vi det direkte til gæsteholdet inden kamp.
Omklædning
Omklædning er mulig – der må være 15 personer inden aktivitet og 8 personer efter pr. rum (to rum er til rådighed til gæsterne). Hjemmeholdet kan klæde om i klubhuset og bade hjemme.
Tilskuere
Der må komme max. 10 tilskuere fra hvert hold, primært forældre som kører for ungdomsspillerne. Gæsteholdets tilskuere placerer sig tættest ved hovedindgangen. Hjemmeholdets tilskuere placerer sig tættest ved dommerbordet. Tilskuere skal sidde ned. Sid kun samlet, hvis man er i familie, ellers med afstand. Tilskuere må ikke krydse banen eller være på banen i pausen. Der er toiletter ved hovedindgangen.
Spillere og trænere
Efter ankomst/omklædning skal spillere og trænere opholde sig på banen eller ved udskiftningsbænken. Indgang/udgang til og fra banen er for gæsteholdet i hjørnet nærmest hovedindgangen. Hjemmeholdet har indgang/udgang ved dommerbordet. I pausen bedes spillere og trænere blive ved udskiftningsbænken, og evt. sende en enkelt ud for at fylde vandflasker. Toiletbesøg er naturligvis tilladt.
I kampen stilles der først klar til Face-Off når dommerne anviser det. Ingen håndtryk og high-fives, men kun mundtligt Tak for kampen.
Andre praktiske foranstaltninger
Der er sprit ved indgangen og ved dommerbordet.
Publikumspladser og retning for indgang/udgang er markeret med markeringsbånd eller tape på gulvet.
Omklædningsrum er markeret med skilte.
I hallen vil der før, under og efter kampen være en Corona-ansvarlig. Anvisninger fra denne skal selvfølgelig følges!
Tak for jeres samarbejde om Coronahensyn – og god kamp!