Administrationen tager afsked med to – og byder ny velkommen

Floorball Danmark takker to medarbejdere for deres indsatser i forbindelse med, at de stopper i administrationen fra årsskiftet. Tidligere er ny operativ projektleder blevet præsenteret – og får følge af økonomi- og administrativ koordinator på den anden side af nytår.

Floorball Danmarks administration tager i forbindelse med årsskiftet afsked med to medarbejdere. Det drejer sig om udviklingskonsulent Michael Milo Jørgensen og administrativ koordinator Christian Sonne, der har fungeret som barselsvikar.

Floorball Danmark vil gerne takke begge for de indsatser, de har leveret for forbundet og floorballens udvikling – og ønsker begge alt det bedste i fremtiden.

Økonomimedarbejder tiltræder efter årsskiftet

For en måned siden blev Tanja Kilbæk Ramgil præsenteret som ny operativ projektleder for Bevæg dig for livet Floorball fra det nye år. Hun bliver ikke det eneste nye ansigt på kontoret i Brøndby i det nye år, hvor en omstrukturerering af to stillinger træder i kræft. Her tiltræder Christina Stenberg Lillie nemlig i den nye stilling som økonomi- og administrativ koordinator og får udover økonomien ansvar for uddannelses- og landsholdsadministration samt medlemshåndtering/servicering.

Floorball Danmark byder Christina velkommen.

Administrationen i det nye år

Med ansættelsen af de to nye, ser administrationen ud som følger, når vi går ind i 2018:

Nils-Ola Nilsson (sekretariatschef)

Steffen Aagaard Fabricius (turneringschef)

Frederik Bloch (sportskonsulent)

Tanja Kilbæk Ramgil (operativ projektleder)

Kristine Schwenningsen (turneringsadministrator – barselsvikariat)

Tobias Wellendorf (kommunikationskonsulent)

Christina Stenberg Lillie (økonomi- og administrativ koordinator)